'Zeg maar Hugo' is de slogan van Stadshart Heerhugowaard

Zeg maar Hugo is de slogan van Stadshart

Onlangs is in de gemeenteraad van Heerhugowaard gesproken over de stichting ‘Zeg maar Hugo’ die de marketing en eenheid van het Stadshart laat zien.

Dit is een idee van en door de ondernemers uit het Stadshart. De Heerhugowaardse VVD is blij met deze ondernemers en steunt dan ook dat zij het Stadshart zo voorzien van extra impulsen. Geef ondernemers de ruimte en zij komen tot mooie dingen!

Tegelijkertijd kwam er ook een motie waarin diverse partijen willen dat de slogan van het Stadshart (‘Zeg maar Hugo’) voor heel Heerhugowaard gaat gelden. Wij begrijpen dat de ondernemers uit het Stadshart dit geen goed idee vinden en wij steunen hun daarin, daarom is het wel jammer dat hier toch een motie over is aangenomen door de gemeenteraad.

Tot 2023 is de slogan voorbehouden aan het Stadshart. Hopelijk blijft het daarna ook zo. Wat de VVD betreft gaan we in tussentijd op een andere wijze met de Citymarketing van Heerhugowaard aan de slag zodat we beter op de kaart zetten wat onze mooie gemeente te bieden heeft.